Wednesday, December 20, 2006

Yeni-Eski

Uzun süre oldu buraya yazmayalı..Can sıkıcı ve birbirini tekrarlayan günler..Çok özel bişey olmadı bu ara..2006'nın bitmesini bekliyorum..Yeni yıldan çok beklentim olmasından değil,sadece sonları pek sevmem işte..Yeni başlangıç yapma hatasına düşmek için yeni yıldan iyi bahane yoktur aslında..Sanki sıfırdan başlıyoruz,oysa değişen bişey yok işte..Hep planlanan ama bir türlü gerçekleşmeyen hayaller..Bu hafta içinde saksofon kursu,Kaş gezisi gibi aklıma gelen bir kısım şeyin yine yapılamayacak gibi durması üzüyor beni..İster atalet deyin ister başka bişey burası böyle..Son zamanlarda hatta yıllarda bir türlü kendime bir şeyler katamıyorum ve bunu istemiyorum sanki..Üff sıktı bu kadar bunalım yeter:)
Bu aralar başka blog oluşumların içindeyim..İpuçlarını takip ederseniz ulaşırsınız ordaki yazılarıma da..Hem orda benden daha eğlenceli adamlar var..Tavsiye ederim..
Cumartesi caz konseri,dün bir tiyatro oyunu..Bu haftaki kültürel faaliyetler..Biraz halsizim,şu 21 Aralık geçse de günler uzasa artık..

2 comments:

Anonymous said...

Sakım bu meltem çağlayan ve kemal ile kurduğun yeni bi blog olmasın :)

doruk

Horatio said...

Abicim yaz bi kenara yapmak istediklerini. Bir de tarih at. Bir ay sonra listeyi kontrol et. Bakalım aynı şeyleri istiyor musun, ya da listeden yaptığın bir şey var mı?