Thursday, December 7, 2006

Terlik-pabuç


Bugünkü yazımızın konusu bilgisayarın üstüne konan uğur böceği..Nerden geldi, nasıl geldi anlamadım..Pencere açık değil..Evde uğur böceği de beslemiyorum..Demek illaki bir diyeceği varmış hayvancağızın ki geldi bizi buldu..Ben de onu ait olduğu yere yani dışarı yolladım..En zor kısmı da odur zaten,yere konan hayvanı ona zarar vermeden parmağının üzerine alabilmek..Sonra da doğaya salıverdiğinde tekrar yere konmaması için dua etmek..Keşke üfleseydim o zaman uçtuğundan emin olabilirdim..O karanlıkta uçup gittiğini bile farketmedim..

Gazetenin pazar ilavelerini kaplayan o gereksiz yazılardan birine dönüşen bu satırları tamamlarken yine müzik diyelim..RJD2-1976...

Yahu uğur böceği geldi diye yılbaşında piyango bileti mi alsak, yoksa kurban bayramında koç mu kessek??

4 comments:

dodo said...

Abi duygusal gördüm seni, haftasonu kapadokyaya gittik. Süperdi :)

cgl said...

eskiden buralar hep yeşildi.

cgl said...

blogger olmak isteyen gençlere ne önerirsiniz göker bey?

Anonymous said...

gezmek en güzel şey..
ben de berline gittim.Süperdi:)